torsdag 14 februari 2008

sista kurserna

Nu är jag inne på mina sista kurser som anställd på Informator. Det är först nu det slår mig.
Jag har hållit en väldig massa kurser genom åren och min nästa arbetsgivare har bett mig summera vilka utbildningar jag hållit. Tror inte han förstår omfattningen på den listan. Får nog summera ner det till de utbildningar som är någorlunda moderna.

Tio år som instruktör. Jag vet inte men det har varit väldigt slitsamt men framförallt enormt roligt. Känner tacksamhet för allt jag lärt mig och alla trevliga människor jag träffat genom åren.

Nu skall jag förutom att blogga försöka ge tillbaka lite av allt jag fått genom åren. Jag skall börja vara lite aktiv i nyhetsgrupper och forum. Det är i alla fall min ambition.

/m

Posted from moBlog – mobile blogging tool for Windows Mobile

-edit: Visst är det sista kursen som anställd på informator, det har du helt rätt i Tobbe!

1 kommentar:

Tobias Strandh sa...

Hörru... sista kurs som Informator anställd va :D Inte SISTA KURS för Informator *haha*

Lycka till konsultj"#¤#l! :D